OGRNUTA DALJINAMA

Moje krhotine srca dusa je rasuta to je moja riznica sjecanja osječanja zato molim da ne prisvajate blago moje riznice.

Ivana Kalamut
moj pseudonimi Luna _nur Nićija _I tiha_I

petak, 22. travnja 2011.

TAJNO MOJA



o ti tajno 
o kojoj moja duša šuti
o ti tajno koju grlim
i utišavam tiše i od
tišine
a ona se razljeva krikom muka 
u tvom nemiriu
ne čutim ja tajno o tebi da bi bila skrivena
čutim te jer samo se tišina
utišati
neda
nek vrisak
ovog
krika 
nemira tvog
ćuje do 
jedinog

i nek
tajna
zauvjek
ostane
tajna
nek nemir
u njoj nadje
mir
u jednom
trenu
za koji je vječnost
kratka
prekratka
da bi nemir
uzivao 
u tajni
i da bi tajna
umirila
nemir
jer ovo povjerenje tajno koje dade nemiru zavjetom u tišini
je jace od svakog maća
jer rjeć je njema
prema zavjetu datom u tišin
vjerujem ti više nego sebi 
tajno
zato me čuvaj od mene same i
stišaj nemir moj
da bi postao mir tvoj.





Ivana MMXI