OGRNUTA DALJINAMA

Moje krhotine srca dusa je rasuta to je moja riznica sjecanja osječanja zato molim da ne prisvajate blago moje riznice.

Ivana Kalamut
moj pseudonimi Luna _nur Nićija _I tiha_I

petak, 22. travnja 2011.

VOLJENOM

Voljenom
tebi jedini voljeni koji me voli više i od ljubavi koji se odrekao voljeti me samo zato da bi me volio više i od ljubavi ponosna sam na tvoje ruke koje grle i utjehu daju svima ponosna sam na tvoj pogled jer vidi i nevidljivo ponosna sam na tvoje srce koje je jaće od mog sretna sam u tvojoj tišini jer me prekrivaš s njom u tišini noći ko crni grimizni plašt dok drhte nebeska svjetla u daljini kad sve se utiša kad je i tišina tiša od tišine dodješ i ostaviš mi cjelov ljubavi veće i od ljubavi kad pitaju ko si kazem on je moj voljeni jer ne hodam iza njega da mu gazim sjenu niti hodim ispred njega da mu moja sjena zapinje pitaju me dali znaš kolko te volim ja velim zna jer voli me više od ljubavi jer ne izgovara ne hvasta se s mojom ljubavlju prema njemu on me voli više i od ljubavi jer on jedini razumije moju tišinu jedino me on može svojom zvati jer njemu pripadam on je moja tajna jer ja sam njegov i samo njegov nemir



Ivana MMXI